Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Γάμος και σχέσεις

  • - Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;
    - Και ποιος θα μας πάρει;
  • Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα. Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
    - Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ' έσωνες;
    - Αν σου πω 'ναι', θα πέσεις;
  • - Πως τρομάζεις έναν άντρα;
    - Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι...
  • Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος.
    Με ρώτησε 'Τι έχει η τηλεόραση';
    Και εγώ απάντησα 'Σκόνη'
  • Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε. Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα. Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.
  • - Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία;
    - Να έχετε δύο πεθερές.
  • Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
    - Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
    - Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.
  • Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα 'Ζητείται σύζυγος'. Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα.
    - 'Μπορείς να πάρεις την δική μου'.
  • Απλά σκέψου ότι αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.
  • Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.
  • Κάποιος άντρας δήλωσε 'Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά'.
  • Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει.
  • Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.
Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...